Wednesday, December 22, 2004

معرفی


معرفی یک شخصیت جهانی و افشای چهره واقعی یک زمین شناس نمای عکاس نما

تصمیم گرفتم برای تنویراذهان عمومی و همچنین مقایسه بین عاقبت راه صواب و خطا یکی از شخصیت های جهانی در زمینه زمین شناسی و همچنین عکاسی را معرفی کنم و در کنار اون چهره واقعی یک زمین شناس نما و عکاس نما را افشا کنم.

حجت الحق علی پورمند بزرگ مرد عالم زمین شناسی تحصیلات دانشگاهی خودش رو در دانشگاه تهران آغاز کرد و با موفقیت به پیش برد. در کنار مطالعه زمین شناسی حضرت ایشان به تدریس زبان انگلیسی هم می پرداختند و در سطح بسیار بالا به تحصیل و تدریس این زبان شیرین که گاهی به قند انگلیسی معروف است مشغول بوده اند. با پایان تحصیلاتشان حضرت به کار در چند شرکت معظم و بین المللی پرداختند و تا سطوح بالای مدیریتی پیش رفت.با وجود موفقیت های قابل توجه، طبع بزرگ و عاشق علم ایشان طاقت جدا شدن از علم را نداشت و به دعوت دانشگاه معظم تولین جهت تحصیل در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا به ایالات متحده عزیمت نمودند و هم اکنون در آنجا به تحقیق و تفحص در علم زمین شناسی و بویژه علم محیط زیست پرداختند تا خدمتی به بشریت نمایند. ایشان با توجه به علاقه وافرشان به ثبت لحظات جاودانی به عکاسی روی آوردند. آثار بی بدیلی از ایشان به ثبت رسیده که الحق در خور تحسین است. اضافه کنید به همه این حسنات این مطلب رو که ایشون ابراز لطف کردند و می خواهند نمره تافل بنده رو به صورت تلفنی از سازمان معظم و مپول (بسیار پول گیرنده) ای تی اس اخذ فرمایند و البته هزینه اون رو مکرتاً (با کارت) پرداخت کرده، باشد که این حقیر روزی جبران نمایم - مالاً و جاناً

از سوی دیگه چهره پلید و ضد بشری، دست برآمده استکبار جهانی از آستین و برخی دیگر از قسمت لباس دوست، گرگ در لباس میش م.ج.ی.د. ش.ا.ه.ح.س.ی.ن.ی (به جهت حفظ آبروی افراد از بردن اسم ایشان معذوریم) تحصیلات به ظاهر دبیرستانی خودش را با نفوذ به دبیرستان البرز با خدمت به بیگانه آغاز کرد و بعدها با تلاش مذبوهانه ای دربه ظاهر کنکور قبولانده شد و دامنه این نفوذ را به دانشگاه تهران گسترش داد. در آنجا شش سال با به هدر دادن منابع این مرز و بوم زیر پرده تحصیل به خدمت بیگانه مشغول شد و با یاری چند استادنما و فریب سایر اساتید مومن و متعهد ورق پاره کارشناسی دریافت نمود و در نهایت به طور مرموزی در کنکور کارشناسی ارشد پذیرانده شد. دوره تحصیل این عمله استکبار در مقطع به ظاهر کارشناسی ارشد نیز در خدمت بیگانه و در جهت به یغما بردن منابع دریاچه همیشه ارومیه سپری گشت. این شخص معلوم الحال در همان حین با نفوذ به خیل عکاسان متعهد و انقلابی مشغول به اتلاف منابع میهن گشت که لکه های ننگین حاصل از این اقدامات خبیثانه در سایت کارگاه وابسته به صهیونیزم جهانی ثبت در تاریخ شده و برای وجدانهای بیدار آیندگان باقیست. تنها به جهت آشنایی جهانیان با خباثت طبع این عنصر بیگانه می توان به امتناع او ازارسال یک پیغام تبریک در اورکات یا یک اس ام اس خشک خالی برای تولد این سرباز کوچک میهن که مرارت حضور در جبهه کار و تلاش را دور از موطن به جان خریده ام، اشاره کرد. خوشبختانه این عکره استعمار به همت سربازان گمنام میهن در بند نیروی همیشه انتظامی در آمده و به خدمت وطن موظف گردیده.

باشد که عبرت آیندگان گردد، آنکه راه صلاح پیش گرفت و آنکه از پی شیطان رفت

2 comments:

Anonymous said...

Jeddan khoob mahiat in fard razl ro barmala kardi, vaqean adam chendesheh mishe az in hame bemarefati ke hata ye talavod mobarake khosh o khali ham be doosteshoon nemigan!vali hala shayad bichare yadesh naboode, shoma bebakhshid!

Anonymous said...

in hame faqat be khatere ye nomre tofel!! hala agar oon yeki bichare ham kart etebari dasht baz ham ina ro migofti? ah ah ah