Tuesday, December 21, 2004

عَبِدْ، عَبِدِنیا، عَبْدِ نیا یا عبدی نیا؟


عَبِدْ، عَبِدِنیا، عَبْدِ نیا یا عبدی نیا؟
الطاف و مرحمت های اهالی خوزستان منو متقاعد کرده که دیگه از فامیلی عبدی نیا استفاده نکنم. از بس که اینا اسم منو عوضی میگن. بالاخره به فکر افتادم به جای اون از بخش اول اسمم یعنی دلیر استفاده کنم. حداقل مردم یه حسابی ازمون ببرن. اینجا چون اکثر مردم عربی بلدند اصولا عبدی نیا تو کتشون نمیره. براشون « بنده من نیا» اصلا قابل فکر کردن هم نیست و میگن عَبْدِ نیا . بعضی هم که دیگه خلاصه میکنن و میگن عَبِدْ . خدا بیامرز امیر شهبازی هم می فرمودند عَبِدْ و شعر قشنگی هم سروده بودند که عَبِدْ عَبِدْم من عَبِدْم اینجارو عَبِدْ می کنم و الی آخر
از همه دوستانی هم که لطف کردن کامنت گذاشتن و تولدم رو تبریک گفتن ممنون. دیگه کافیه این کامنت دون من یه ذره هم جا نداره

دلتون شاد
سه شنبه یک دی هشتادو سه
علی

No comments: