Saturday, December 25, 2004

صابون نزنید


بیخود دلتون رو صابون نزنید
بالاخره علی آقا نمره تافل رو برام گرفت و متاسفم برای دوستان که باید بگم صابون از دلها بشویید چون بالای ششصد و چهل نشدم. ولی خوب خودم راضیم ششصد و بیست و هفت نمره خوبیه. البته نمره رایتینگ که تو امتحان پیپر بیس کاملا جدا محاسبه میشه رو خراب کردم یعنی چهار شدم. انتظار پنج داشتم.

یه موضوع که خیلی برام جالبه اظهار لطف دوستان در مورد نمره بنده بوده. تازه دارم می فهمم که دوستان چه ارادتی نسبت به من دارند. موضوع اینه که ما به هر کی گفتیم چند شدیم فرمودند اِه -همچین باید کشیده و بلند تلفظ شه - پس اینقدر که میگن سخت نیست، ما هم بریم امتحان بدیم. تا وقتی ما نمرمون خوب نشده بود که یکی می گفت... خوردی بالای ششصد بشی. حالا دیگه به قول امیر شهبازی - کپی رایت متعلق به خانومشه - سگ و سوتک هم را افتادن برن تافل بدن. به هر حال ما که بخیل نیستیم هر کی هم خواست امتحان بده هر کمکی از دستمون بربیاد می کنیم. اگه کسی خواست می تونم لیست کتابهایی رو که خوندم - منم از بهروز گرفتم - بهش بدم.
در ضمن دوستان جی آر ایی اسفند برگزار میشه و چیزی هم به پایان ثبت نام نمونده. هر کی می خواد بجنبه.

علی
دلتون شاد

No comments: