Sunday, June 12, 2005

پیام من به مناسبت راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی

من به دلیران تیزپرواز تیم ملی فوتبال که با شکست دشمن بحرینی مشت محکمی به همه جا کوبیدند و همای سعادت را به آسمان کشورمان پرواز دادند و صاحب ماهان را در راه رسیدن به ریاست جمهموری کمک کردند و نه تنها به جام جهانی راه یافتند بلکه قهرمان مشت زنی هم گشتند تبریک می گویم. به جوانانانی که خاتمی عزیز را ضایع نکردند.به جوانانانی که خشتک استکبار جهانی را به سرش کشیدند. به ..... (این قسمت به خاطر مسایل اخلاقی سانسور می شود. ما را جو گرفت و فحش بد به استکبار دادیم). جوانانانی که با انتخاب کاندیدای مورد نظر خود دوباره مقام اول مسابقات مشتزنی را به دست خواهند آورد. ای جوانانان من شما را به مشارکت فعال در انتخابات دعوت می کنم هر چند خودم چون نیستم شرکت نمی کنم.
به هیچ کس مربوط نیست من چرا این مزخرفات رو نوشتم وبلاگ خودمه هر . ... بخوام توش می خورم. چطور هر خری میتونه پیام بده من که کلی آقا هستم نمی تونم.؟ تازه حیف که اخلاقیات بدجوری منو محدود کرده وگرنه می خواستم مطلبی با عنوان دادن یا ندادن.: مساله اینست بنویسم. البته در مورد انتخابات بود.

No comments: