Sunday, June 12, 2005

سلام به دوست سال بالایی

آقا یا خانم اگه جزوات دکتر اخروی رو می خواهید با آدرس زیر تماس بگیرید. شاید بتونم براتون پیدا کنم.
daliraslb@yahoo.com
در مورد اندازه فونت که گفتین ریزه دو تا راه برای حلش هست. اندازه تکست رو توی مرورگرتون تست کنید. اگه سایز کوچک هست درستش کنید اگه نه که یه مشکل دیگه هست. من که با چند تا کامپیوتر چک کردم خوب بود. در این صورت سی دی ویندوز رو توی کامپیوتر بگذارید و اکسسبیلتی رو نصب کنید و مگنیفایر رو باز کنید و از اون استفاده کنید. تاهم دیر نشده برید چشم پزشک. شما کور شدید.

مرد مومن (احتمالا مرد) ما اگه می خواستیم مالزی درس بخونیم که تو همین جا می خوندیم. اگه دستت به آمریکا و کانادا میرسه یه خبر به ما بده.

ضمنا من اینجا اعلام می کنم ایهالناس من نمی تونم فارسی انگلیسی با هم بنویسم بابا فونت ها قاطی می شن.

راستی اگه شما توی اون سفر بودید احتمالا از موجودات ماقبل تاریخ متعلق به هفتادو یک یا قبل تر هستید که اکثر اونا متقرض شدند. اون خانومه هم اسمش ایده بود.
در مورد عید نوروز هم بگم که اون موقع عمه خانومم فوت کردند و من اصلا توی حس و حال اینترنت و تبریک و این حرفها نبودم. به هر حال عیدتون مبارک..
در آخر.: تو شخصیت محیط زیستی.؟ به من میگی مامولک؟ تو میخای با من به روحانیت اهانت کنی؟ تو میخای منو تحریک کنی که برم به اون اون کار رو بکونم که اونجوری بشه.؟ ای سوسک برو و بمیر. با لهجه حسنی بخون.

و از پیام تسلیت شما ممنون. حرفتون درسته و غم انگیز.

No comments: