Thursday, March 20, 2008

اینم جمعبندی ما از سالی که گذشت

سالی که گذشت پر بود از وقایع اتفاقیه. زندگی برای من جریان داشت. دلم تنگ خیلی ها شد و هست ولی خوشحالم که سال پر برکتی بود. سالی که با همه اتفاقات بدش ختم به خیر شد. اونهایی که دعوا داشتند حالا آرام شدند و خبری از طلاق کشون نیست. اونهایی که ضربه های سختی خوردند خودشون رو جمع و جور کردند و دارند کمر راست می کنند. آونهایی که یک راه نو رو آغاز کردند دارند آماده می شوند که قدم بعدی رو با شادی بردارند. اونهایی که دوستشون داریم همه سالم هستند و سرپا. و ما هم که پا گذاشتیم توی راهی که آخرش برامون روشن نبود حالا شاکر درگاه خداییم که همیشه هولمون داده تو راه. سال ۸۶ برای من و همسر پر بود از کار و برکت. کلمه مناسب برای سال ۱۳۸۶ شکر هستش و برای ۱۳۸۷ امید. برای اونهایی که سالشون پر بوده از امتحان بگم که روزهای سخت برای همه هستش. اما اگه باور کنیم خوشبختی حق و سرنوشت هرانسانیه دیر یا زود زمان خوشی و خوشبختی هم میرسه. فقط یک جو همت و یک عالمه توکل کافیه. و اینکه امسال با دوستای جدیدی آشنا شدم (حقیقی و مجازی) که از دوست بودن باهاشون خوشحالم. احساس می کنم زمانی که برای خوندن مجازی هاشون صرف کردم هدر نرفته و چیزی به زندگیم اضافه کرده. سال نو و دلهای نو بر همه شما مبارک

3 comments:

مهین said...

خدا رو شکر که سال پر برکتی بود ان شااله سال جدید هم همراه خیر و برکت و خوشبختی برای همه باشه
سال نوتون مبارک

Anonymous said...

sal-e no be shoma ham mobarak bashe. che aks haye khoshgeli az 4shanbe soori gozashe bodin :)

Anonymous said...

ajab atash basi!!!!
eyd e to ham mobarak...
khoshal bashi...